Teljes adatkezelési tájékoztató vásárlók és kapcsolattartók részére


Ez a teljes adatkezelési tájékoztató a Demeter Home Kft. vásárlóira, ügyfeleire, továbbá a vásárlók természetes személy kapcsolattartóira terjed ki (együttesen, "kapcsolattartók” vagy "Önök" a továbbiakban). A kapcsolattartókra vonatkozó adatokat „személyes adatok”-nak hívjuk. Az ADATKEZELŐ az Ön személyes adatai felelős adatkezelőjeként jár el.


Miért kezeljük az Ön személyes adatait?

Önnel kapcsolatosan kizárólag olyan információkat kezelünk, amelyek szükségesek ahhoz, hogy


Az adatkezelés jellemzően a teljesített szolgáltatásokra, az Ön nevére, pozíciójára és kapcsolattartási adataira, így email címekre, telefonszámra vonatkozó adatokra terjed ki és nem fogunk olyan adatokat rögzíteni, vagy más módon megtartani Önről, amelyek „különleges adatnak” tekinthetőek. Kizárólag olyan adatokat használunk fel Önnel kapcsolatban és olyan célból, amelyek az Önnel fennálló vásárlói vagy üzleti kapcsolatunk tekintetében szokásosnak tekinthetők, így a rendszeres kapcsolattartás termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatosan, ideértve a tájékoztatást is.


Milyen személyes adatit kezel az ADATKEZELŐ?

Személyes adatok közvetlenül az érintett vásárlótól, vásárlói kapcsolattartóktól, vagy más nyilvános forrásokból (így cégnyilvántartásból) származhatnak. Az ilyen személyes adatok az alábbi tágabb kategóriákba sorolhatóak:


Milyen jogalapon kezeljük a személyes adatokat?

Különböző jogalapokra támaszkodunk az Ön személyes adatai kezelése érdekében:


A személyes adatok megadásával Ön szavatol azért, hogy (i) az Ön által megadott kapcsolattartó személy személyes adatai rendelkezésre bocsátásához engedéllyel rendelkezik (ii) a kapcsolattartó személyt tájékoztatta a jelen tájékoztató tartalmáról; (iii) és Ön naprakészen tartja és frissíti a megadott kapcsolattartói adatokat.


Az ADATKEZELŐ jogos érdeke a személyes adatok kezelésével kapcsolatban


Kik férnek hozzá a személyes adatokhoz?

Az ADATKEZELŐ-n belül az Ön személyes adataihoz kizárólag az erre felhatalmazott személyek hozzá a „szükséges ismeret elve” alapján.


Az ADATKEZELŐ-n kívül a vásárlók és kapcsolattartóik személyes adatait harmadik személyek számára a következő okok esetén továbbíthatjuk:


Meddig őrizzük meg a személyes adatokat ?

A személyes adatokat az ADATKEZELŐ, illetve az ADATKEZELŐ nevében IT hoszting szolgáltató és a könyvelőnk tárolja, de csupán addig, ameddig arra kötelezettségeink teljesítése érdekében szükség van, és csupán annyi ideig, ami szükséges azon cél eléréséhez, amely érdekében az adatokat rögzítettük. A személyes adatok nyilvántartásainkból törlésre, vagy megfelelően anonimizálásra kerülnek, ha azokra már nincs szükség. Ha Önnel szerződéses kapcsolat áll fenn vagy ajánlatot adtunk Önnek, úgy a személyes adatokat a polgári jogi elévülés időtartamára (azaz 5 évig) őrizzük meg. A szerződésekben, kommunikációban és az üzleti levelekben tárolt személyes adatokra jogszabályban meghatározott megőrzési követelmények vonatkoznak, amelyek a számviteli dokumentumokra irányadóan legalább nyolc évig terjedő őrzési időt írnak elő. A személyes adatokhoz való hozzáférés ekkor azonban korlátozott lesz.


Milyen jogok illetik meg a magánszemélyeket?

A személyes adatok kezelésére, illetve felhasználásra vonatkozó hozzájárulás bármikor visszavonható. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájárulás visszavonását megelőző adatkezelés jogszerűségét. A magánszemélyek továbbá az alábbi jogokkal rendelkeznek:


Kapcsolatfelvétel

Készségesen szolgáltatunk további információkat vagy válaszolunk a fenti jogok gyakorlására vonatkozó megkeresésekre. Az ilyen kéréseket az Ön számára kijelölt kapcsolattartóhoz lehet küldeni, vagy "ADATVÉDELMI MEGKERESÉS" tárggyal e-mailt küldhet a következő címre: hu.webbers@gmail.com